Tilfredshedsgaranti

30-dages tilfredshedsgaranti

Venligst ikke returnere din ordre før du har kontaktet os på: kontakt@eclipsis.dk, og fået godkendt din garantibehandling. Gøres dette ikke, kan vi ikke godkende den, og gøre brug af tilfredshedsgarantien. 

 

Vi ved det er svært at stole på et produkt, der lyder for godt til at være sandt. Derfor er vi stolte over at kunne tilbyde vores 30-dages tilfredshedsgaranti, når du køber vores Eclipsis Krystal Hårfjerner. 

 

For at kunne godkende tilfredshedsgarantien, er der nogle kriterier der skal være opfyldt - efter du har foretaget en køb hus os, modtager du en mail med disse guidelines samt en guide til at komme godt i gang med din nye Krystal Hårfjerner. 

 

1. Krystal Hårfjerneren skal være brugt efter anvisningen, og være skyllet inden brug. Gøres dette ikke, kan man opleve rødme, svie og irritation. 

2. Krystal Hårfjerneren skal afprøves på arme eller ben for at teste din huds reaktion, inden den anvendes på mere sensitive steder på kroppen, så som: under armene, i intimområdet eller i ansigtet. 

3. Brug krystal hårfjerneren med et mildt press mod huden. Bruges Krystal Hårfjerneren for hårdt mod huden kan man opleve rødme, svie og irritation. 

4. Oplever du ikke en optimal effekt af din nye Krystal Hårfjerner ved brug på tør hud, bedes du fugtiggøre huden, og afprøve produktet igen. Afhængig af din hud- & hårtype, kan dette optimere dit resultat ved brug af Krystal Hårfjerneren. 

5. Det skal være muligt at fremvise før- og efter billeder.

 

Sådan benytter du vores Tilfredshedsgaranti. 

 

1. Test vores Eclipsis Signature produkter i mindst 10 dage fra leveringsdato, men ikke mere end 20 dage. 

2. Hvis du ikke er tilfreds med vores Eclipsis Krystal Hårfjerner, bedes du sende vores kundeservice en mail på: kontakt@eclipsis.dk. Her bliver du spurgt ind til dine oplevelser med Krystal Hårfjerneren, og bedes beskrive hvorfor du ønsker at benytte vores tilfredshedsgaranti. Har du haft et dårlig eller utilfredsstillende oplevelse, bliver du også bedt om at dokumentere dette, i form af billeder eller video materiale. 

3. Når din tilfredshedsgaranti er godkendt, skal du returnere din(e) Eclipsis Krystal Hårfjernere, i sin originale emballage, via en sporbar posttjeneste, maks 40 dage fra købsdatoen til den adresse, der er angivet af vores kundeservice.  

4. Når produktet er returneret, refunderes købsprisen til dig. Bemærk at der kan gå op til 5 hverdage fra refusionen, til at pengene igen fremgår af din bankkonto. Pengene refunderes altid på samme måde, som de blev indbetalt med. Bemærk, at vi kun modtager pakker der leveres direkte til adressen. 

Vores adresse samt informationer til returnering er følgende:

Adresse: Mariehøjvej 5, 2th

Postnummer: 2850 Nærum

Telefon nummer: 53307795

Mail: kontakt@eclipsis.dk

 

I tilfælde af at din ordre ankommer beskadiget eller ikke fungerer korrekt, tilbyder vi 2 års reklamationsret for alle vores produkter. Vi forbeholder os retten til at afvise hvis skaden er selvforskyldt. I dette tilfælde, send os en mail på: kontakt@eclipsis.dk

 

Tilfredshedsgarantien dækker ikke hvis: 

1. Du er utilfreds på grund af hurtigt tilbagevendende hårvækst. Da Krystal Hårfjerneren fjerner hårene ved hudens overflade, vokserne hårene tilbage igen. Hastigheden af dette, er individuel, afhænger af hver enkelts persons hårvækst. Hastigheden af den tilbagevendende hårvækst er ikke noget Krystal Hårfjerneren kan mindske. 

2. Du er utilfreds med at Krystal Hårfjerneren ikke virker som/eller på samme måde, som en skraber. Da det er en Krystal Hårfjerner, og ikke en skraber, er et en komplet anden måde at fjerne uønskede hår på, og det kan derfor ikke forventes at de to hårfjerningsmetoder virker på samme måde. 

3. Tilfredshedsgarantien kan ikke anvendes som en længere fortrydelsesret. Ved brug af tilfredshedsgarntien skal vi kontaktes på vores kundeservice, via mail på: kontakt@eclipsis.dk.

4. Ufuldstændige, uafsluttelige eller ulæselige krav anses for ugyldige. Hvis produktet ikke virker optimalt og det er selvforskyldt, dækker 30-dages pengene-tilbage-garanti ikke. Du skal havde brugt Eclipsis Signature produkter, mindst 1 gang i ugen i de 30 dage. Reelle portoomkostninger til afsendelse og returnering af vores håndsæt, er kundens fulde ansvar og tilbagebetales ikke.

 

30-dages tilfredshedsgaranti Venligst ikke returnere din ordre før du har kontaktet os på: kontakt@eclipsis.dk, og fået godkendt din garantibehandling. Gøres dette ikke, kan vi ikke godkende den, og gøre brug af tilfredshedsgarantien. Vi ved det er svært at stole på et produkt, der lyder for godt til at være sandt. Derfor er vi stolte over at kunne tilbyde vores 30-dages tilfredshedsgaranti, når du køber vores Eclipsis Krystal Hårfjerner. For at kunne godkende tilfredshedsgarantien, er der nogle kriterier der skal være opfyldt - efter du har foretaget en køb hus os, modtager du en mail med disse guidelines samt en guide til at komme godt i gang med din nye Krystal Hårfjerner. 1. Krystal Hårfjerneren skal være brugt efter anvisningen, og være skyllet inden brug. Gøres dette ikke, kan man opleve rødme, svie og irritation. 2. Krystal Hårfjerneren skal afprøves på arme eller ben for at teste din huds reaktion, inden den anvendes på mere sensitive steder på kroppen, så som: under armene, i intimområdet eller i ansigtet. 3. Brug krystal hårfjerneren med et mildt press mod huden. Bruges Krystal Hårfjerneren for hårdt mod huden kan man opleve rødme, svie og irritation. 4. Oplever du ikke en optimal effekt af din nye Krystal Hårfjerner ved brug på tør hud, bedes du fugtiggøre huden, og afprøve produktet igen. Afhængig af din hud- & hårtype, kan dette optimere dit resultat ved brug af Krystal Hårfjerneren. 5. Det skal være muligt at fremvise før- og efter billeder. Sådan benytter du vores Tilfredshedsgaranti. 1. Test vores Eclipsis Signature produkter i mindst 10 dage fra leveringsdato, men ikke mere end 20 dage. 2. Hvis du ikke er tilfreds med vores Eclipsis Krystal Hårfjerner, bedes du sende vores kundeservice en mail på: kontakt@eclipsis.dk. Her bliver du spurgt ind til dine oplevelser med Krystal Hårfjerneren, og bedes beskrive hvorfor du ønsker at benytte vores tilfredshedsgaranti. Har du haft et dårlig eller utilfredsstillende oplevelse, bliver du også bedt om at dokumentere dette, i form af billeder eller video materiale. 3. Når din tilfredshedsgaranti er godkendt, skal du returnere din(e) Eclipsis Krystal Hårfjernere, i sin originale emballage, via en sporbar posttjeneste, maks 40 dage fra købsdatoen til den adresse, der er angivet af vores kundeservice. 4. Når produktet er returneret, refunderes købsprisen til dig. Bemærk at der kan gå op til 5 hverdage fra refusionen, til at pengene igen fremgår af din bankkonto. Pengene refunderes altid på samme måde, som de blev indbetalt med. Bemærk, at vi kun modtager pakker der leveres direkte til adressen. Vores adresse samt informationer til returnering er følgende: Adresse: Mariehøjvej 5, 2th Postnummer: 2850 Nærum Telefon nummer: 53307795 Mail: kontakt@eclipsis.dk I tilfælde af at din ordre ankommer beskadiget eller ikke fungerer korrekt, tilbyder vi 2 års reklamationsret for alle vores produkter. Vi forbeholder os retten til at afvise hvis skaden er selvforskyldt. I dette tilfælde, send os en mail på: kontakt@eclipsis.dk Tilfredshedsgarantien dækker ikke hvis: 1. Du er utilfreds på grund af hurtigt tilbagevendende hårvækst. Da Krystal Hårfjerneren fjerner hårene ved hudens overflade, vokserne hårene tilbage igen. Hastigheden af dette, er individuel, afhænger af hver enkelts persons hårvækst. Hastigheden af den tilbagevendende hårvækst er ikke noget Krystal Hårfjerneren kan mindske. 2. Du er utilfreds med at Krystal Hårfjerneren ikke virker som/eller på samme måde, som en skraber. Da det er en Krystal Hårfjerner, og ikke en skraber, er et en komplet anden måde at fjerne uønskede hår på, og det kan derfor ikke forventes at de to hårfjerningsmetoder virker på samme måde. 3. Tilfredshedsgarantien kan ikke anvendes som en længere fortrydelsesret. Ved brug af tilfredshedsgarntien skal vi kontaktes på vores kundeservice, via mail på: kontakt@eclipsis.dk. 4. Ufuldstændige, uafsluttelige eller ulæselige krav anses for ugyldige. Hvis produktet ikke virker optimalt og det er selvforskyldt, dækker 30-dages pengene-tilbage-garanti ikke. Du skal havde brugt Eclipsis Signature produkter, mindst 1 gang i ugen i de 30 dage. Reelle portoomkostninger til afsendelse og returnering af vores håndsæt, er kundens fulde ansvar og tilbagebetales ikke.


Åben Returportal